KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Tak Tahan Anaknya Dicemuh Netizen kerana menonjolkan Kekayaan yang melampau, Ini Komen Balas Mengejutkan Jamal ! Tak Tahan Anaknya Dicemuh Netizen kerana menonjolkan Kekayaan yang melampau, Ini Komen Balas Mengejutkan Jamal !

loading...
�Anak saya berhak menggunakan sosial media, bebas menggunakan harta saya� � Jamal Baju Merah 

Datuk Seri Jamal Md Yunos berkata anak lelakinya bebas menggunakan harta miliknya dan media sosial tanpa perlu berselindung.

Ketua Umno Bahagian Sungai Besar itu berkata, gambar-gambar mempamerkan kekayaan dan kemewahan seperti yang dimuatnaik anak sulungnya itu di media sosial bagaimanapun bukanlah secara rasmi milik anaknya.



�Anak saya berhak menggunakan sosial media, bebas menggunakan harta saya� � Jamal Baju Merah
�Dia tak ada rumah atau kereta pun, apa yang dia ada hanya kereta yang saya pakai, tak ada lebih dari itu.

�Bagi saya dia �low profile� ke, tinggi atau rendah �profile� tak ada masalah, dia berhak dan bebas menggunakan sosial media, bebas bergaul dengan sesiapa, bebas menggunakan apa yang saya ada,� katanya kepada pemberita selepas melancarkan Bersih 7 di sini, Rabu.

Jamal berkata demikian sebagai mengulas kritikan netizens yang mempertikaikan gaya hidup mewah anak lelakinya yang dapat dilihat menerusi gambar-gambar yang dimuatnaik di laman sosial.

Jamal yang juga pemimpin gerakan Baju Merah berkata, kedudukan anaknya tidak boleh disamakan dengan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Ampang, Adam Rosly, di mana pemilikan harta adalah di atas namanya sendiri.

�Adam Rosly semua pemilikan (harta) nama dia, kita dah buat kaji selidik kalau tak betul, minta dia saman saya.

�Saya tak berdengki dengan dia, tapi kita mempersoalkan bagaimana dia memperoleh kekayaan tersebut,� katanya.

Jamal berkata, jika benar harta yang dimiliki Adam Rosly diwarisi daripada bapa atau keluarganya, beliau harus mengisytiharkannya.

�Isytiharkan, tak ada masalah, kata �ini bapa aku punya�, macam anak saya, dia boleh bagi tau �ini (harta) bapa aku punya� dan saya kata �ya itu saya punya� jadi tak ada masalah, ini bezanya, saya tidak tuduh sebarangan,� katanya.

Jamal berkata beliau telah berniaga selama 28 tahun dan mempunyai syarikat sendiri serta membayar cukai.

Kredit: Mstar
loading...

0 Response to "Tak Tahan Anaknya Dicemuh Netizen kerana menonjolkan Kekayaan yang melampau, Ini Komen Balas Mengejutkan Jamal ! Tak Tahan Anaknya Dicemuh Netizen kerana menonjolkan Kekayaan yang melampau, Ini Komen Balas Mengejutkan Jamal !"

Post a Comment